У
системі навчання і виховання дошкільників активно використовуються дидактичні
(навчальні) ігри, які розвивають спостережливість, уяву, пам'ять, мислення,
мовлення, сенсорні орієнтації дітей у розмірах, формах, кольорах, максимально
активізують інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.
Якщо
творчі ігри забезпечують максимальні можливості для вияву уяви, нестандартного
мислення, ініціативи дітей, то педагогічна мета дидактичних полягає в
сенсорному вихованні, мовленнєвому розвитку, ознайомленні дошкільників з
навколишнім світом, формуванні у них елементарних математичних уявлень тощо.
Дидактична гра — гра, спрямована на формування у дитини
потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом,
удосконалення пізнавальних умінь і навичок.
Саме
з метою виховання творчої особистості учня, соціалізації його у сучасному світі
працюю над проблемою "Соціалізація
особистості учня на уроках біології засобами дидактичної гри".
Ознайомитись з педагогічним досвідом
можна тут:
Немає коментарів:
Дописати коментар